Ibland..

Vill jag bara kräkas av saknad.

Jag saknar sommaren. Jag saknar värme och musik. Jag saknar att cykla, jag saknar att ha solglasögon och att äta glass i solskenet.
Jag saknar att gå barbent och barfota och att ha smutisga fötter som man doppar i siljan efter en promenad längs stranden med en vän. Jag saknar att vara brun och att ha en svag tendens till fräknar på näsan. Sen saknar jag  flipfloptofflor och den sortens spontanitet som bara infinner sig på sommarn.
Men mest saknar jag stiftsgården. Kanske att detta inte kommer som någon överraskning. Men jag saknar mina vänner. Majoriteten av mina fina, underbara, omtänksamma vänner som  jag aldrig får träffa. För jag bor här och dom bor där. Runtom i Sverige. Stockholm, västerås, rättvik, kungsör, göteborg och avesta.
Jag saknar kramarna och all kärlek.

image59

/emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0