Jag har fyndat!

Ända sen jag såg Tillsammans är man mindre ensam har jag velat ha en likadan halsduk som Audrey Tatous rollfigur Camille har. Jag har letat både högt och lågt, men inte hittat någon som kunde mäta sig med den fina hon har i filmen.
Så idag hittade jag den! Jag strövade runt på h&m och surade över en bitter bankman som inte ville hjälpa mig när jag var på banken. Så faller mina ögon på något rött och stickat. Det är den! Halsduken som inte har funnits annat än i en fransk dramakomedi. Inte nog med det. Den är nedsatt till halva reapriset!
Har kostat: 129 kr. Kostar: 25 kr.
I'm in heaven.

image55
Orginalet!

image56
Kopian!

Okej, bilderna kanske inte ger en fair uppfattning, men ni fattar grejen!
Förresten rekomderar jag den filmen starkt, man blir glad av den! Fast hur skulle en film kunna misslyckas med Audrey i huvudrollen? Jag gillar hennes väska också!

När jag hade varit på stan tog jag bussen hem och klev av vid ICA för att trösta den sorgen som fanns kvar över den bittra bankmannen med lite lösgodis. Vad ser jag om inte att det är extrapris på godiset också! Halva priset mot vanligt. Hur mycket tur kan en människa ha liksom?
Det bittra bankmannen är sedan länge glömd, nu är det bara lycka i mitt liv!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0