nöjd.

Jag måste säga att jag är nöjd med vad våren har att erbjuda. Elias och Tallest man på Caoz. Spanien med brudarna, massa andra lov och lovdagar som förhoppningsvis kommer innehålla många trevliga resor och besök från alla håll och kanter. Detta kanske inte verkar mycket för världen, men det räcker för att pigga upp den gråa vardagen som på sistonde har gått mer på rutin än någonsin tidigare. Sommaren ska vi inte ens nämna för då kommer jag svimma av längtan. Det kommer bli ett nice år. Utan tvekan.

image52
Gillar bilden. Och bra musik, by the way. Decemberists.

Nu ska jag sova min skönhetssömn och dröma om en söderhavsö och en saknad vän.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0