Resan!

Idag är det 36 dagar kvar tills jag och mina fem vänner Martina, Lisa, Becca, Ida och Mirja tar vårt pick och pack, sätter oss på ett flygplan och flyger till Gran Canaria för att leva det ljuva livet.
Det blir askalas!

image61
Hur nice ser inte detta ut på en skala från ett till tio?

Det enda jag är rädd för är att allt bara är ett stort skämt. Att alla vännerna ska ha övergett mig när jag vaknar på arlanda efter att ha tagit en power-nap. Att det senaste ett och ett halvt åren bara varit ett stort practical joke där jag har huvudrollen och allt har gått ut på att lura med mig till arlanda. Där fick ni mig allt, säger jag redan i förväg!

Typ som drömmen, Martina.
Kolla förresten ut genom fönstret och checka in månen, den är gigantisk. Tänk också på att vi ser samma måne. även fast vi kanske är i olika städer. Hur coolt är inte det? Dock funkar ju inte riktigt det om du läser det här den 21/2-08 klockan 14.00. Ser du månen då gör nog inte jag det iallafall.

Kommentarer
Postat av: rf

först: TIO TIO TIO TIO TIO !!!
sen: Jag lovar och svär att jag inte kommer överg dej min lilla Emsing-Pemsing ^^ det sätter jag hela min vänsterhand på! (eller iallafall tummen:)

2008-02-21 @ 19:45:57
URL: http://ronjarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0