Såg ni?

Såg ni honom? Såg ni min man på TV:n i lördags?
Jag kan ju inte vara annat än stolt. Stolt och kär.
Det måste väl ni förstå också.
Emma Gustafsson kommer jag att heta när vi har gift oss. Om jag nu måste byta namn... Han kan ju inte göra det iallafall, han är ju redan känd som Björn Gustafsson.
Det här tål att funderas på... Återkommer nog med ett beslut och mer information om bröllopet vid ett senare tillfälle.

Håll ut så länge! Jag vet att ni vill ha inside-information om kändisvärlden (speciellt du Becca), men jag kan inte säga allt. Lite privatliv måste man väl få ha, även om man är kändis.




Kommentarer
Postat av: Ii

Ja jag såg honom Emma, nu vet jag äntligen vem du talar om. Bra kap där. :D

2008-02-11 @ 19:47:15
Postat av: rf

JA! jag kräver att få veta. Annars kanske jag säger upp bekantskapen eller något annat drastiskt! Så det kanske är dags att tänka lite över hur högt du värdesätter våran relation Emser? mmmm. det borde du fudnera på! :O

2008-02-11 @ 22:27:35
URL: http://ronjarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0