There's music in my life.

Ja. Musiken har hittat tillbaka till mig. Likaså kreativiteten och inspirationen.
Jag vill bara lyssna och skriva och läsa och rita och spela tills fingrarna blöder.
Det känns fett bra! Som jag har varit på flykt från mig själv men hittat tillbaka.

För att hylla den nya Emma följde jag med Heidi till biblioteket igår. Jag lånade massor av skivor, för man kan faktiskt låna skivor på biblioteket. Det är ju askalas! Nu går skivorna på högvarv i min fina cd-spelare vid varje ledig stund.
Just nu rullar Hives senaste platta. Jag gillar den!

Kommentarer
Postat av: Jon

Lyssna till fingrarna blöder? :)

2008-02-12 @ 21:41:14
Postat av: Emma

hihi, ja! har du aldrig lyssnat tills fingrarna blöder kanske?

2008-02-12 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0