Tre tefat.

Idag var jag ute och åkte pulka med mina vänner malin, mimmi och maddis.
Solen sken och snön glittrade och det var väldigt vackert. Ibland. Resten av tiden var det gråt och blött, men det var trevligt ändå. Vi hade så fullt upp med att åka i olika formationer att jag glömde bort min varma choklad. Den drack jag när jag kom hem istället, den var god.
Nu ska vi gå ner till ICA och sen ska vi laga middag. Det blir nice.

Ikväll börjar Melodifestivalen. Säga vad man vill om musiken. Säga vad man vill och kläderna.
Men man kan fanimej inte säga vad man vill om programledarna. Kristian Luuk med sidekicken Björn Gustafsson.
Två av mina absoluta favoriter. Det kan inte bli dåligt.

Oj, nu måste jag rusa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0