Uppdatering om nederlaget.

Nu är det bekräftat, min fiende jobbar faktiskt på friskis. Känns inte okej alltså, vad skulle det vara bra för liksom? Men som Ida tipsade om får jag använda ilskan till att effektivisera träningen. Det blir fint.

Nu, till ett ämne som nästan är allvarligare än det ovan. Faluns Sf- Bio. Den är inte okej! Vad går det för filmer liksom? Det är nästan alltid bara dåliga actionfilmer eller animerade filmer, vilket jag iförsig tycker om. Men Alvin och gänget? Nej tack. Utbudet är för dåligt.
Som när jag från flera håll fick tips om att se Juno som verkar hur bra som helst. Den går inte i Falun. Den går inte i Borlänge heller för den delen och Mora är ju inte att tala om.
Det går bara filmer jag aldrig har hört talas om, förutom typ arn och sweeney todd. Helt okej, men det är för lite. In med bättre Filmer, snälla!
(Ni som bor i mindre städer som har ännu sämre utbud, jag ber om ursäkt. Dock kan jag ju bara tala om min egen situation.)

Vad sägs som en revolt mot Sf: bio? Är ni med mig? För att citera byggare bob: "Kan vi fixa't? Klart vi kan!"

Kommentarer
Postat av: rf

inte för att vara petig men: kan vi fixa't! den heter iaf så, men dom kanske säger göra't någon gång också. haha, vilken besewisser jag är! men jag kan va med på uppropet :D

2008-02-25 @ 22:44:54
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: emma

rf: nu är det fixat! :)

2008-02-25 @ 23:06:37
Postat av: Ida

Klart vi kan! :)

2008-02-26 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0