Vilket nederlag.

Möjligtvis är det så att jag kommer bli tvungen att sluta träna på friskis och svettis eftersom min största fiende och högstadiemardröm verkar ha börjat jobba i receptionen. Jag vet inte om jag orkar ha en hat- och orosklump i magen varje gång jag ska träna. Kanske att jag kan få någon slags inside-information om när han kommer jobba så att jag kan undivka att gå dit just de dagarna. Men först ska jag hoppas på att jag såg i syne och/eller att han inte får fortsätta jobba där eftersom ledningen inser vilken osympatisk människa han är.
Just nu vill jag bara slå på nått. Högstadiet är det värsta skit som finns.

Jag som hade kommit igång med träningen och allt. rackarns.

Inatt drömde jag att Ida Ekskog hade en jääääättestor garderob fylld med balklänningar och att vi provade dem dag ut och dag in. Det var en dröm som heter duga, det säger jag er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Först. Du borde använda din hat på friskispassen. DÅ tränar man. Man tar lixom i från tårna.. Så sluta inte :)

Sen. ååååh. Kunde du inte gjort att drömmen uppfylldes.. ?! :D Btw så handlar min saga (till LG) typ just om det. Tihi.

2008-02-24 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0