En drömvärld.

Note to self: Inte lyssna på hjärkrossar-, kärleks- eller lämna-mig-inte låtar innan jag har hunnit smälta stiftsgårdsupplevelser.

Note to self 2: Bra pepplåt som jag ska lyssna på innan jag har hunnit smälta stiftsgårdsupplevelser: The Magic Position
It's gonna be a beautiful day! sjunger käte Patrick Wolf. Kan man få bättre pepp?

Dagen har gått på rutin, fast med ovanligt mycket funderingar. Jag har lite utav ett problem- jag grubblar för mycket. Vad hade hänt om jag hade handlat annorlunda i den eller den situationen. Och varför gjorde vissa personer som de gjorde. Detta är både bra och dåligt. Dåligt för att jag skapar situationer som egentligen inte finns, och oftast föredrar jag dessa senarior framför det som faktiskt hände i  verkligheten. Men det som är bra är att jag mår jävligt bra av att tänka på dessa nya situationer. Det är ett sätt att bearbeta det som händer runt om mig.

Jag lever i en liten drömvärld. När jag sitter och stirrar rakt framför mig och ser lite lycklig ut, eller när jag är svår att få kontakt med, då är jag där.

image49




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0