Fortfarande i maskinen.

Jag sitter fortfarande i min fantastiska tidsmaskin, men denna gång reser jag frammåt i tiden.
12 juni 2009.
Den dagen kommer nog bli ganska great!

Och alla som jag just nu skulle vilja träffa kommer vara här då. Det ska jag se till.

Om vi koncentrerar oss lite på nuet står dans i fokus typ resten av veckan känns det som. Jag är faktiskt inte alls peppad.
Skulle hellre vara hemma i mjukisar och äta choklad.
Kanske att peppen kommer när jag står där i danssalen och känner musiken dunka i huvudet. Ny lärare ska vi få också. Jag vet att hon har ett par byxor som det står Brodway på. Det skrämmer mig lite och jag känner pressen. Synd för mig. Fortfarande lite sjuk också.

adjö.
 

Kommentarer
Postat av: Martajni

jag vill vara med dig i tidsmaskinen den 12 juni!! :D

2008-01-16 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0