I know this guy and we grew up in the same town.

Jaha, då sitter man här än en gång.

Fortfarande sjuk, väldigt intressant. Har iallafall investerat i ett nässpray som ska få mig att kunna andas. Dricker 10% glögg också, har hört att alkohol är bra när man är sjuk. Jag vet inte riktigt om alkohol är bra för nått egentligen. Men säger de att det är det så säger jag inte emot.

Ni vet det där jag skrev för ett tag sen, om att jag lovade mig själv i Tallest man on earths namn att jag skulle sluta älta saker. Jag slutade att älta. Sen började jag igen! Jag kan inte hålla mig. Fast jag ältar inte på samma sätt och jag ältar inte samma sak som innan, och det är väl positivt antar jag. Jag skulle förresten vilja kalla det något annat än att älta. Vad vet jag inte.
Iallafall. Om jag hade en tidsmaskin hade jag åkt precis en vecka tillbaka i tiden. Då hade jag varit glad.
Men det är lätt att vara efterklok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0