Inte bra alltså.

Igår kände jag mig fett pigg och ej sjuk någonstans. Idag är jag ett vrak och har ont överallt nästan.
Det är inte så trevligt. Det skulle vara skönt att vara hemma från skolan imorgon. Men! Man missar så jävla mycket. Matten kan man inte missa för att då hamnar man efter som fan. Nu har jag inte memorerat vårat nya schema så jag kommer inte ihåg vad vi har mer än matte, men säkerligen mycket som är viktigt.

Igår var Idas 18-års fest, det var nice. I början var jag lite rädd för dem extremt konstiga blandningen människor som var där. Men det blev ganska bra i slutet iallafall! Mycket dans och chips blev det, kanske lite väl mycket av det sista. Och kola. Godiset alltså.

Nu ska jag göra något tråkigt, för man får bara göra tråkiga saker när man är sjuk. Skulle vilja gå ut, men mamma sa att jag skulle vila. Mammor brukar ha rätt så jag lyder hennes råd. Kanske att jag ska läsa i min svenskabok. Den ska ju vara utläst snart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0