Kirrat.

Idag har jag kirrat biljett till Peace and Love. Jag tror att det kommer bli real nice, och även om jag inte skulle tro det finns nu ingen återvändo. Pengarna är borta och biljetten sitter på vårat kylskåp och väntar på att juni ska komma.
Det kommer lille vän, var så säker!

I övrigt går dagarna till att dagdrömma sig bort till Spanien. Även om det ingenting är helt kirrat än är det massor av känslor och tankar i mitt huvud. Det är en förväntansfull och pirrig känsla blandad med lite (det ska jag inte sticka under stolen med) nervositet. Jag har knappt åkt tåg utan min mamma, hur ska jag klara av att flyga?
Jag tröstar mig med att jag inte kommer vara ensam.

Nu ska jag iväg på streeten och sen sova. Jaime tog bort vår sovmorgon och ersatte den med: Långfärdsskridskor.
Jag gillar långfärdsskridskor, det är inte det. Men jag tycker bättre om att
a, ha sovmorgon
b, inte halka runt i en snöstorm
c, inte frysa

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: M

Tur att du har din andra familj med :D

2008-01-31 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0