Mr. Frodo.

Igår var det besöksrekord på denna blogg. Nice. Fast jag förstår inte riktigt varför folk läser mina kryptiska och meningslösa inlägg.

Idag var det friluftsdag, vilket till en början kändes totalt meningslöst. Men, hurtig som jag är gav jag mig iväg i den iskalla snöstormen (snömaskin på lugnet). Jocke läste fel på kartan och vi gick över mount everest istället för runt det. Det var inte roligt. Som tur var hade jag halva hv-familjen med mig och vi lekte sagan om ringen. Rollerna fördelade sig såhär:
Frodo- Emma, Sam- Lisa, Legolas- Ida, dvärgen som inte vet vad den heter- Mirja.
Det var hårt och vi hade inte mycket mat eller kläder och ringen runt min hals fick mig att göra och säga saker som jag inte menade. Men vi överlevde 1,5 mil iallafall. Eller hur långt det nu var.
Det bästa av allt var att en mycket speciell person (ni vet vem jag menar) var där och lekte med oss. Det förgyllde hela dagen.

Idag har jag och Maddis förövrigt bestämmt oss för att fortsätta på Street-funk, må det bära eller brista.
Det kommer nog brista, jag är inte så streetig av mig. Men det blir spännande iallafall.

Jag har mycket mer att skriva, men det får komma en annan gång.




Kommentarer
Postat av: M

åh, nu ångrar jag lite att jag inte gick med er i allafall.

2008-01-23 @ 14:25:28
Postat av: Sam

It's that thing around your neck, mr Frodo, it makes you say things you don't mean! Mr Frodo.

2008-01-23 @ 17:34:20
Postat av: rf

gimbli, eller nått sånt heter dvärgen :)

2008-01-24 @ 19:17:24
URL: http://ronjarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0