Nivet..

Helt utan förvarning fick jag panik.
Varför sa jag så? Varför ljög jag inte? Varför gjorde jag ditt eller datt? Varför förstorade jag allt?
Allt bara kom över mig alleles nyss, jag var inte beredd. Plötsligt spelades alla scener ur mitt liv upp framför mig och jag tänkte vad jag kunde ha gjort annorlunda. Varför blir det så hela tiden?
Det tjänar ju ingenting till.

Utöver det så tror jag att vi går mot ljusare tider. Sommaren kommer väldigt sakta mot oss, depressioner släpper överallt och relationer stärks.
Jag tror det kommer bli en bra vår.
Sommaren kommer nog inte bli dum den heller. Jag och Lajsa pratade om den igår och jag längtar så jag dör. Detta kommer bli sommaren som alla kommer prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0