Till Ida.

Liksom Gustaf bör Ida få ett eget inlägg tillägnat sig på 18-års dagen.

Så Ida, Grattis! Hoppas att din helg blir den bästa på länge och att jag får åka med i forden någon gång.<3


image39


Förövrigt känns det som om atlanten har valt att slå läger i min näsa. (Vilket alltså betyder att jag är väldigt snorig).
Det känns även som att jag har feber, men det har jag inte, knappt 36 grader. Sick.
Det betyder alltså att jag nu ska gå och lägga mig. Jag hade hellre spenderat kvällen i Böle.

Kommentarer
Postat av: rf

awie :) vi hade mer än gärna haft dej här Emser. det vet du! :)

2008-01-12 @ 00:30:16
URL: http://ronjarebecca.blogg.se
Postat av: ida

Åh. Tack Emm. :) Klart att du ska få åka med. :D

2008-01-13 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0