Tillbaka igen.

Och ensam igen. Och tom fast rik och lycklig och sorgsen. Glad fast ledsen.

Jag har iallafall haft det sjukt bra. Och jag har varit lycklig. Balen var den roligaste balen jag har varit med om, och jag har ändå varit med om en hel del baler. Det säger mycket.
Jag har kommit till nya insikter och fått nya erfarenheter och lärt känna nya underbara människor.

Jag har även kommit på att på stg umgås jag bara med killar. Och jag älskar var och en av dem.
Jag är nog sjukt lyckligt lottad.
Och nu är jag deprimerad för jag vet att det kan komma att dröja ett halvår eller ett år innan jag träffar dem igen.
Jag vet inte om jag kommer överleva, för efter denna rättviksvistelse är jag mer mån om dem än någonsin tidigare. För jag vet hur det skulle kännas att förlora dem.
Och det är nog den värsta vetskapen jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0