I know what I want and I want it now!

Alltså. Vad är det som är så fantastiskt med Björn Gustafsson? Varför sitter jag med ett fånigt flin över hela ansiktet så fort jag ser honom? Det gör mig ingenting, men likförbannat vill jag veta vad som gör att jag och 4 mijoner till är fullkomligt besatta av honom. Det kanske är de blonda lockarna.. Eller dialekten.

Jag är inte den första och defenitivt inte den sista som postar detta klipp. Men titta på det. Man blir ju helt lycklig. Eurotechno är väldigt underskattat. Om du inte kommer på dig själv med sitta och le när du ser det vet jag inte vad som är felet. Du kanske inte är tjej, det kanske är en tjej-grej.



Tihihihi.

(jag vill bara tillägga att jag fullkomligt hatar den nya designen på bilddagboken.se. Jag var tvungen att logga ut pga. mitt vrede)

Kommentarer
Postat av: Iii

asså du skämtar inte. bdben är sämst å jag är arg på den. sen så har du nog rätt om björn oxå. men jag håller tummarna för att det en vacker dag blir ni två :)

2008-03-17 @ 23:24:22
Postat av: maria

Jag fattar inte heller varför jag älskar honom!

2008-03-19 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0