Någon dag kanske jag kör över dig här utanför.

Håkans nya är.. Bättre efter ett par lyssningar än efter den första. Men ingen höjdar-håkan.

Varför ska det vara så jäkla svårt att fokusera på det man ska göra? Jag ska skriva ett psykologiarbete. Inte lyssna på kvällspasset i p3, Inte titta på bolibompa, Inte spela guitarhero, Inte leta efter försvunna kläder, Inte äta lax. Inte knapra panodil.  Inte fundera på hurvida jag ska klä ut mig till en non-stop eller marsipankyckling på volleybollturneringen. Inte reflektera över dagens lektion i idrottspsykologi "VAD är det som bekymmrar er? Man ska inte låta saker ligga och irritera hela laget.... Blabla. Idrottspsykologi kallas det.". Inte äta kakor eller läsa tidningar. Inte fundera över vilket friskispass jag skulle ha gått på om jag skulle ha gått på friskis idag.
Defenitivt inte blogga.

Vad. väntar. jag. på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0