Should I give up?

Som kronan på verket, grädden på moset och pricken över i:et har jag dragit på mig en trötthet som jag sällan har varit med om. Det var längesedan jag var såhär opepp.
Och ni vet detdär man säger om att dra täcket över huvudet och försvinna från världen utanför? Det funkar inte i verkligheten.
Gjorde en grillad macka och en hallonsmoothie för att muntra upp mig själv. Det funkade inte heller. Funderar på att sova hela helgen och se om någonting är bättre på måndag.

Psykologin kommer ta kål på mig.
Längtar till Maj.

Kommentarer
Postat av: rf

skriv ut en massa bilder på Danny och intala dej själv om det GÖR INGET om dom smulas sönder av dreggel, för du har ju kopior på bilderna under kudden ändå! :D hihi. och sen tittar du på dom hela tiden alltså :) :)

2008-03-07 @ 23:14:59
URL: http://ronjarebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0