Ska jag säga?

Jag skulle vilja lovprisa Administratören på våran skola, Carina Arén. Mycket beundransvärd människa.
För det första vet hon vad man heter. "Jaha, här kommer Emma och Lisa." Hur kan hon veta? Det är ändå runt 500 elever på kristinegymnasiet. Fortsättningsvis är jag evigt tacksam för att hon gav mig tillbaka min ipod när jag hade lyckats tappa bort den. Sen räddade hon mig ur min knipa med individuella valen. För att inte tala om alla gånger man har behövt låna en telefon eller en speciell penna, hon har allt! Och om hon inte skulle ha något så fixar hon det åt en.
Bra människa, bra.

På tal om individuella valen. Jag hade valt Den moderna musikens grunder och maskinerna (kanske världens längsta kursnamn) och Webbdesign. Eftersom det bara var 6 st elever som hade valt webbdesign och det krävdes 15 blev den inställd. Likaså fotografisk bild som jag hade både i andra- och tredjehandsval. Efter mycket om och men blev det tillslut DMMGOM (snygg förkortning om jag får säga det själv) , Körsång och Körkortsteori. Allt tillsammans med Lisa, såklart. Ingen kurs på gymnasiet utan Lisa. Iallafall så känns det bra. Är riktigt pepp för DMMGOM och körsång iallafall.

Nu ska jag äta och sen bege mig av till dansstudion. Mycket intressant inlägg detta blev (känn ironin), men jag har inte skrivit på så länge (för att vara i mina mått mätt) så jag var tvungen att skriva av mig lite.

/emma.

Kommentarer
Postat av: ida

Haha. Ja hon är allt bra å ha hon Carina :)
Men du.. frågade du om jag fick ha DMMGOM med dej å Lajsa ? *Hoppas hoppas hoppas*
puss

2008-03-05 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0