Beat it!

Ska jag säga någonting som jag hatar?

När man har en påse bullar som är goda som tusan. Men efter ett par dagar har allt pärlsocker försvunnit. Det har typ smält bort och lämat kvar lite ensamt och sorgligt vetebröd. Känns så meningslöst att äta bullar utan pärlsocker. Men jag gör det iallafall för att  jag gillar bullar.

Nu ska jag istället säga någonting som jag gillar.

Jag gillar Michael Jackson. Jag gillar musiken. Vi fick nyss hem ett lass med skivor från cd-on. MItt i högen hittade jag till min förvåning Michael Jacksson- The Essential. Lyssnade på den. Det är hitlåt efter hitlåt, och jag tvingas erkänna för mig själv att jag faktiskt gillar honom. Däremot har han ett sorgligt liv, men det är en annan femma.

Nu ska jag fortsätta skriva en debattartikel om Nazism- är det ett hot eller en rättighet?
Jag pallar inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0