Eh. Ja, det gick ju bra.

Dagens cabarét gick ju bra. Om bra har bytt mening och numera betyder ungefär åt pipsvängen.

Lista över saker som gick fel enbart i vårat nummer:
  • Min gitarr hade ingen volym what so ever. Ida var den enda som hördes, tur att hon spelar fint.
  • Idas gitarr glappade
  • Jag blev distraherad av ovanstånde så jag glömde hur jag sjöng. Kanske lät förjävligt, kanske var fel ord. Vet inte.
  • Ida spelade fel. Jag märkte det nästan inte.
  • Jag visste inte vad jag skulle göra av mig själv och kom på mig själv med att stirra på notstället. Bra!
Det var ju bra att.. eh.. Capot gick på utan problem iallafall. Alltid nått! Maria tyckte iallafall att vi var bra- fast hon tycker att allt är bra. Min bror sa också att det lät bra, då frågade jag om han sa så bara för att han var min bror. Nej sa han då. Nej, imorn blir det nya tag, det säger jag er.

Imorgon ska jag till vårdcentralen för att utreda knölen på halsen. Kanske diverse annat också, man vet ju aldrig vad de hittar för fel på mig. Ska i vilket fall som helst bli spännande att gå till doktorn. Har inte varit hos någon på år och dar, om man inte räknar med skolsyster. Men det gör man inte. Hoppas att jag får ett bokmärke om jag är duktig.

Nu ska jag snart gå och titta på sista delen av Klass 9A. Kommer kanske gråta lite, grät till trailern. Jag blir så rörd av det, I can't help it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0