Erik är min braiga vän.

Det blir alltid djupa samtal när man samtalar med Erik. Han är även en av de få människor jag känner som faktiskt svarar på frågor där man inte förväntar sig svar. Det är nog därför jag är så glad att ha honom som vän, han är så äkta. Vi diskuterar vuxenhet! Vet ej varför jag publicerar denna msn-konversation. Men ha! Det är min blogg jag publicerar vad jag vill.

Erik säger:
civilingenjör i industriell ekonomi i linköping.
Emma säger: Oj, shit vad vuxet det låter. Men bra!
Erik säger: haha! jag vet! :D helt galet. jobba, flytta hemifrån, till en annan stad. haha, jag känner mig fortfarande som tretton år och ung och dum :D
Emma säger: Haha, eller hur! Hur hamnade man i där? 
Erik säger: bra fråga liksom.
Erik säger: det kommer nog inte komma en sån där punkt där man känner sig vuxen. man kommer nog alltid typ famla sig omkring som en blind i mörkt rum. läskig vuxenvärld.
Emma säger: högst troligt! Aldrig känna sig så gammal som man är och alltid tycka att alla andra är äldre än en själv. typ.
Erik säger: exakt
Erik säger: det märks att du har filosoferat förut

Dessutom ger han en komplimanger. Bra vän!



Kommentarer
Postat av: Josse

Åh, i love eric!

2008-05-21 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0