Just for the record:

Jag
  • Drömde en asbra dröm om mig själv och en dag i mitt liv. Kärleken är evig, och allt det där.
  • Borde ta mig i kragen. Skolarbetena kommer inte att göra sig själva.
  • Har mycket jag vill skriva, men kan inte formulera mig.
  • Allt som inte kommer ut staplas på hög inne i mig. Skulle vilja slå någon riktigt hårt för att få utlopp för allt. Har några heta kandidater. Kanske inte vore så snällt att slå någon bara för att den retar gallfebern på en. Borde kanske fråga Peter om det är oetiskt.
  • Hatar att jag aldrig kan bli frisk. Tittade på min närvaro på idrottslektionerna. Det stog S som i sjuk på säkert sju av de tio senaste lektionerna. Jag vill träna.
Tusen andra saker. Nu ska jag måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0