Långhelg.

Det har varit en långhelg som har varit bra. Lite party, lite chill, lite klippning, lite milkshake, lite Elias och lite Cabarétövning. Mycket prat också!
Lite ett och ett halvt år av förhoppningar och illusioner som gått i kras. Höhö- om någon fattar vad jag menar. Det är sorg blandad med ilska. Med betoning på det sista. Men det har varit  en bra och mysig tid och det har sällan känts såhär tungt att skolan börjar igen. Kan skriva ett längre inlägg om det vid ett senare tillfälle.

Idag återvände jag till friskis efter ett nästan 2 månaders uppehåll, starkt jobbat. Det var riktigt jobbigt, fick håll. HÅLL!
Jag får inte håll! Nåväl, jag är tillbaka på planen. Feels good.

Om någon för protokoll över mina sjukdomar och åkommor kan jag berätta om den senaste: En knöl i halsen. Typ vid körtlarna. Kan eventuellt vara en körtel som har svällt upp. Kanske är det någonting annat, det är dock min enda teori. Cancer skulle vara en annan.

Ja, det var lite om det som försegår i mitt liv. Tack för mig!
-The world is turning inside out!

Kommentarer
Postat av: M

Tur att vi har varandra allefall, nu när han sviker :(

2008-05-05 @ 20:31:08
Postat av: I

Men kom vi inte fram till att det kanske blir en andra chans ? Vi behöver dom. :P

2008-05-05 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0