Min nya kärlek.

Det är ganska ofta jag utbrister "Åååh, honom vill jag gifta mig med!". Således är listan över personer jag ska gifta mig med ganska lång. Och den blir allt längre. Listan innehåller sedan länge bl.a. Fredrik Vikingsson, Johan Glans och såklart Björn Gustafsson. Det senaste tillskottet är Anders här nedan. Han är dansk, vilket är synd för dom pratar fult. Men han sjunger så fint i söta pop/rockbandet Alphabeat och han har mycket bra klädstil! Och jag är så kär i charmen. Finns ingen bild som gör honom rättvisa, men såg honom på MTV och föll pladask. Damn! Förresten är det kanske bra att han kommer från norden iallafall, så har vi någonting att prata om.

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0