Poland vs. Turkey

Om jag skulle skriva en ny låt skulle den vara uppbygd ungefär som Laaksos låt Italy vs. Helsinki. En duett mellan två personer som försöker övertala den andra att följa med till det stället den själv vill. Fast min skulle handla om problematiken angående en Polenresa som överskrider tiden för resan till Turkiet.
Det skulle bli en bra låt.

52 fucking weeks på ett år. Men ändå lyckas vår käre mentor boka en resa precis när vi ska till Turkiet. Det är ama(T)zing och jag blir helt galen på det. Jag gillar att ha saker och ting utspridda.

Irritationen kryper under skinnet på mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja, jag kan inte annat än å hålla med dej.

2008-05-28 @ 22:20:14
URL: http://idaekskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0