Skänk en korv.

Dom hånar Falun i P3. Det är Falukorvens- dags galan säger dom. Människor vill donera falukorvar säger dom, ring in och skänk en korv du också! Elakt men lite roligt!

Fick veta att jag får VG i matte c. Om jag får säga det själv (och det får jag) är det en hyfsad prestation att vända ett IG till ett VG. Nöjd och glad. Kanske kan jag få bragdguldet..?

Cyklade hem för att gömma mig undan allergin. Människor låg ute och solade i bikini. Grävde i rabatter och klippte gräs, promenerade lättsamt med familjen och hälsade på grannar. Var trevliga. Kände mig starkt malplacerad i mina fem lager kläder och stora väska.
Förövrigt är jag irriterad till tusen på arrogans och översittare, det är förjävligt.

Tillsist kan jag informera om att jag ser fram emot långhelgen som inleds med nationaldagen. Det är välkommet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0