eh?

Idag när jag precis hade vaknat och var i något sorts staium mellan att sova och vara vaken, dvala liksom, tänkte jag en konstig tanke. Jag hörde mig själv tänka: huvuden ska rulla. Extemt konsigt att tänka, har aldrig ens sagt det. Efter denna tanke var jag klarvaken av förvåning. Jag tror att det var i min frustration över att behöva gå upp som fick mig att bli arg. Dessutom är jag lite inne på gammeldags språkanvändning eftersom jag läser febrilt i boken I väntan på barbarerna där dom typ pratar om huvuden som ska rulla på ett gammeldags sätt. Eh, ja. Bli nu inte rädd för mig, kära ni!

Nu ska jag fundera på mitt projektarbete i ca. 12 minuter tills That 70's börjar. Fan, jag är slav under det. (OBS, slav= ett annat I väntan på barbarerna ord)

Kommentarer
Postat av: Bräl

ååh that 70's! men håller du med mej om att Donna förstör serien? Asså, skådespelaren hon kan typ ALDRIG hålla minen! har du tänkt på det eller är det bara jag?

2008-11-06 @ 21:53:30
URL: http://ibole.blogg.se/
Postat av: M

du är läskig

2008-11-09 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0