Känner du dig träffad...

Jag hade nyss skrivit ett ganska långt inlägg där jag bad om ursäkt till alla som har blivit drabbade av min dåliga vänskap. Sen tog jag bort det, för jag var lite feg och vågade för en gångs skull inte skriva vad jag ville.

Kontentan av det hela var att jag vill be om ursäkt för att jag har varit en sån dålig vän sista tiden. Jag har inte lyssnat riktigt bra. Jag har varit drygare än vanligt. Dragit sämre skämt än vanligt. Sagt saker utan att tänka mig för, saker som jag själv skulle bli ledsen över. Jag förstår inte riktigt hur ni står ut vecka ut och vecka in med det eviga tjatet som aldrig tar slut.

För detta och en del annat vill jag be om ursäkt. Om du känner dig träffad, ta åt dig. På riktigt.
Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0