Men jag orkar inte.

Jag orkar inte plugga! Med tanke på att vi har nationella prov imorgon och jag är väldigt oförberedd kanske jag borde titta lite på det. Men nej. Tittar lite på TV istället. Spelar lite gitarr, tittar på klipp på youtube, saknar, pratar i telefon, fryser, äter, vill sova. Det finns så mycket roligare saker att göra än att plugga svenska b.
Orkar inte bry mig just nu. Kommer inte orka sitta i 300 minuter och skriva, om jag inte, mot allt förmodan, blir jätteinspirerad  av ett av ämnena och skriver av bara farten. Kommer säkert inte ens fatta uppgifterna.

För ca. tre månader sedan skrev jag såhär:
"Just nu känner jag såhär: FAAAAAAAAAAAANSGSOIUJ))(/)=(/="?)(#/?(?"`"?!()/)(??=84q)=(€Q=?!11111ettettett. Det kommer och går.

Men det är inte värt det. Dom är inte värda det, jag är värd bättre"

Idag känner jag exakt likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0