Presidentvalet.

Ikväll är preisdentvalet. Hade eventuellt tänkt slå läger vid TV:n för att se på Filip och Fredriks valvaka, men skulle nog inte orka särskilt länge. Men serri; Filip, Fredrik, Kristian Luuk, David Batra, Henrik Schyffert osv,osv.. Bra valvaka or what? Jag är iallafall väldigt spänd på vem som kommer vinna detta historiska val. För det är verkligen ett historiskt val. Stört spännande! Nu känner jag mig som en nörd.

Har förresten börjat beta av listan i förgående inlägg på saker jag måste göra. Fixat busskort, check. Ska om ca. en timme fylla på mitt friskiskort, check. Skrivit klart iallafall ett arbete, check. Tagit hem loggboken till projektarbetet, check!  Osv. Det går bättre än jag hade trott, det där med att ta tag i livet.
Snart ska jag på skivstång. Det har jag inte varit på på ca. jättelänge. Är lite rädd. Tänker kanske gå ut med 1,5 kg på varje sida. Nä.

Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0