Trött? Ja. Något ovanligt? Nej.

Idag sov jag i nästan tolv timmar- igen. Det är inte bra. Det är skönt, men man missar mycket av dagen och man blir trött. Men man kan ju inte ställa klockan när man får sova så länge man vill, då blir man ju inte utsövd. Men om man sover så länge som man kan och vill blir man istället trött för att man sover för mycket. Snacka om Moment 22. Nu är jag iallafall trött som fasen, trots att jag bara har vartit vaken i typ tre timmar. Det är stört. Jag har träningsvärk och är varm och typ skakar i hela kroppen också. Det går inte bra nu, alltså. Håller nog på att bli sjuk.

Jag har kommit på att jag har många idoler/ ikoner/ förebilder eller vad du nu vill kalla det. Jag kan räkna upp en lång, lång lista av människor jag inspireras av. Men inte en enda av dessa är kvinnlig. Jag har bara manliga förebilder. Är inte det lite konstigt? Jo, det är det. Visserligen tycker jag att det finns många bra kvinnliga sångerskor, skådespelare osv. Men jag har inte en besatthet av någon av dem. Jag googlar inte på dem, sparar bilder, läser artiklar, ser på TV-program om dem, vill-i-viss-mån-vara-som-dem. Bara de manliga. Och det är många.

Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0