Ångest. Lite, bara. Rädd...

Har trotsat huvudvärk och trötthet och skrivit hela dagen. Expeperimentet är så gott som färdigt för inlämning och strukturen börjar ta form på Terrorism och Demokrati. Hade helst velat vara klar med allt innan vi  åker på måndag, så det blir väl att sitta här hela helgen. Måste packa också.

Jag måste erkänna att jag är mycket nervös över denna tvåveckorstripp, Polen och Turkiet, som väntar. Inte som förra gången när jag var rädd för att min väska skulle komma bort (befogad rädsla!!!!) och att vi skulle störta. Nu är det mer en tänk-om-nått-går-fel-det-finns-så-mycket-som-kan-gå-fel-hjäääälp rädsla. Känsla av att jag har glömt nånting, som att jag inte ser allting clearly.
Fokuserar på fel saker. Istället för att packa och se till så att jag inte glömmer något sitter jag här och skrämmer upp mig själv.

Nu ska jag sova bort allt vad rädsla och ångest heter. Hoppas jag. Imorn har jag filosofiprov. Är dödsrädd. Ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0