Don't throw your hand

Jah, det var plugga jag skulle göra idag ja! Skriva om terrorister... Inte åka till ica eller äta choklad eller titta på grey's anatomy eller prison break... eeeeh...
Har iallafall skrivit lite, kanske en halv sida. Mestadels svammel, men vafan! Jag intalar mig att jag får vara lite seg på en söndag, det är ju ändå vilodagen.


Har iallafall haft en skitbra helg. Gårdagen innehöll mycket roligt, ansiksmasker, bubbelpool, icareklamer, roligaste gången på etage kanske. Dans, dans, dans, pratade med offret, det var roligt. Återgav konverationen fem gånger, ingen fattade nån av gångerna, åkte buss, kom två på Lisas idol-lista.
Fett!

Om åttadagar åker vi till Polen och Turkiet. Jag har resfeber så in i norden. Tills avfärden lyssnar jag på när Lars återuppväcker en gammal och glömd underbar låt och får gåshud om och om igen.


love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0