Prestationer!

Jävlar i min lilla låda vad jag har varit effektiv idag.
Hade bokdiskussion, gick bra. Bokade in tid för Filosofiprovet. Efter det gav jag kyliga blickar till elakingen och gick till biblioteket. Skrev ut typ 30 sidor hjälpmedel till hemtentan i Samhällskunskap. Skrev klart och skrev ut två svenskainlämningar. Lämnade in inlämningarna. Gick för att boka in en handledningstid. Hörde min handledare handleda och blev irriterad och fick beslutsångest över vilken tid som skulle passa bäst, gick därifrån. Åt inte lunch eftersom jag inte ville sitta själv i matsalen... Tog med en hel kasse med block och gick ner på stan, köpte efter många promenader hit och dit en tröja. Gick till stasbiblioteket och lånade en bok som jag har tänkt låna i typ ett halvår! Blev stolt över min förmåga att lokalisera mig själv på biblan. Cyklade hem, fick typ blodsockerfall eftersom jag inte hade ätit nåt..

Och nu sitter jag här! Kanske inte låter mycket för världen, men för mig var det otroligt bra gjort. Man får så mycket gjort när man inte har nån kompis med sig. Men fan, vad tråkigt det är. Pratade i stort sett inte med nån mellan diskussionens slut 11.30 och när jag kom hem ca. 14.00. (Okej, det var inte så lång tid.)

Ikväll ska jag, Lisa, Bräl, Ida och Hajdan iväg på ett, för att citera blondinbella, "Event"! Lager 157, here we come!

På tal om Blondinbella, missa inte kvällens debatt. Blondinbella ska debattera alkoholkonsumtionen hos unga, kan (kommer) bli roligt och lite intressant. 21.00 SVT1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0