Vardagslyx och en extremt kort reflektion över gårdagens blogggalavinnare.

Som tur var var filosofiprovet inte så ångestframkallande som jag trodde att det skulle vara. Men man ska inte ropa hej! Kanske behövs kompletering, hoppas inte. Skona mig!

Förutom provet blev det lite vardagslyx idag med massage och fika innehållande skagenbaguette, capuccino och Lisa. Najs Fredag, lite lagom ansträngande sådär. Fredag borde förresten inte räknas som vardag, man säger ju att det är helg. "Vad har du gjort i helgen?" "Jo, i Fredags så...." knas.

Hämtade även ut Polsk valuta och införskaffade lite nödvändigheter inför resan, så jag känner mig lite, lite, lite lugnare än igår. Tur!
Ikväll ska Favorit-Lars sjunga favorit-låten One med U2. Kan ju inte bli annat än fantastiskt, som jag brukar säga.

Förövrigt: På VeckoRevyns blogawards igår vann Kenzas blogg kategorin bästa blogg. Pinsamt. Ska inte spy ur mig galla med risk för att bli lite, lite, lite mer som Alex Schulman. Hemska tanke.
Låt mig iallafall säga att jag hade föredragit Blondinbella framför Kenza. Men hur mycket säger det, egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0