Donna the Prima Donna

Youtube är min bästa vän just nu. Vilken uppfinning. Nobelpriset borde grundaren få. Dessutom är jag fast i nått sorts 50-60 talsmusik-träsk. Vette fasen varifrån detta har kommit. Doa, doa körer och hela paketet.


Typ den här låten. Sån här musik lyssnar jag på i dagarna. Vad tusan? Varför? Jag blir glad av det iallafall.Dom betonar orden så roligt. Och jag ser framför mig kostymprydda män med bländande leenden som har fått sina hjärtan krossade. Det livar upp tillvaron lite, lite. Synen jag får, alltså. (PS. videon är ju inte mycket för världen, men typ den enda som finns. Titta inte på den. DS.) Rolig text också, typ:

She always wears charms, diamonds, pearls galore,
She buys them at the 5 & 10 cents store.

She wants to be just like Zsa Zsa Gabor,
Even though she's Donna next door.



Nåväl. Denna vecka är en rolig vecka. Kortvecka i skolan, Coldplay på torsdag, långweekend i stockholm. PEPP!

Vill bara avslutningsvis säga att jag hela tiden får en sorts tabasco-smak i munnen. Kanske inbillning, kanske ett bestående men från gårdagskvällen. Ack och ve, aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: Lajsafonajsa (dags att ta tillbaka det namnet)

PEPP!

2008-09-16 @ 19:54:13
Postat av: Sofia

Jag ska på Coldplay idag! (onsdag) ASKALAS! :D

2008-09-17 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0