Framtiden.

Jag är sjuk. Hostar och snorar och är varm och snurrig. Men jag klarar mig bra. Dels för att jag lever på lyckan sen i helgen, som jag har lovat Martina. Sen har jag tillbringat ungefär 90% av all vaken tid de senaste två dygnen med att titta på Hives-klipp på Youtube. Intervjuer, live-spelningar, uttalanden och videos. Jag har ont i öronen och börjar få fyrkantiga ögon, men det gör inte det minsta.

De 10% av tiden som inte tillägnats Hives och Pelle har ägnats åt att fundera över framtiden. Det blir alltmer angeläget att börja planera, iallafall fundera på den.
Drömmen: Flytta till Stockholm, gifta sig lyckligt med Howlin Pelle, bli framgångsrik, resa över hela världen.

Men näe, kanske lite väl ouppnåelig dröm. Men det intressanta är att man aldrig vet vad som kommer hända. Jag kanske kommer att bli asframgångsrik och världskändis. Shit! Allt är möjligt, det är ingen klyscha!

Och det känns förjävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0