Ska jag säga? Det handlar om livet.

Vet ni varför jag skriver massa saker?
Som att jag tror att man har framtiden för sig, att man kan bli vad man vill. Att man är värd mer än att kastas i smutsen. Att jag tror att man måste tro på det man ger sig in i.

Jo, för att när jag skriver allt det jag skriver tror jag mer på det själv. Jag måste övertyga mig själv. Och det funkar! Jag tror lite mer på det jag har skrivit i detta inlägget nu än för fem minuter sen.

För det är galet vad jag tror på livet i detta skede av mitt liv! Och jag tror på mig själv. Det kan verka som att man tar sig vatten över huvudet, inte vet vad man pratar om, när man sitter hemma i mörkret och äter choklad klockan halv tolv en fredagskväll och säger att livet och framtiden finns där och tar emot en med öppna armar. Men jag tror att den gör det. Det är bara att vänta.

Tack och godnatt.


You'll never get it right
They got a hundred lies for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0