Gårdagen.

Igår var det ju Harrys. Det var roligt, vi var snygga. Det var fett med folk man kände. Vi pussades och kramades och förklarade vår kärlek till varandra om och om igen om jag inte minns fel. Klassen var i fin form. Martina gjorde roliga utrop. På bussen skrålade vi "VI SKA TA STUDENTEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA!". Och det hade verkligen gått på tok för länge sen jag var ute och dansade tyckte jag. 

Jag tror jag sa kanske 1000 gånger: Gud vad roligt jag har! Det är ett bra betyg för sig själv.

Kommentarer
Postat av: M

emma, var det du som sa "om studentkickoffen är så här, fatta studenten!"? det var väldigt roligt sagt, men jag minns inte vem som sa det

2009-04-11 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0