Gråskala.

När jag vaknade i morse kände jag: hurra, vad härligt det är att leva. Idag ska jag bara vara ute i friska luften och sola mig.

Fan heller. Grått och regnigt. Då vill man bara vara inne och se på film och äta choklad. Så det har jag gjort. Förutom när jag var tvungen att åka ut på ärenden. Jag gjorde det dock inte gärna. Förutom allt detta råkade jag lägga bud på massa fina kläder på tradera. Ojdå.

Imorgon åker jag till huvudstaden, det ska bli väldigt skönt. Om jag inte minns fel har jag inte varit i stockholm sedan jag, Lajsa och Brätti var där och åkte pendeltåg med Maria Wetterstrand. Det var väldigt länge sedan! Men nu ska jag dit och sova i vita lakan och äta frukostbuffé och shoppa upp mina sista öre. Det blir en fin och lagom påsklovstripp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0