Hejhej, hallå dagboken.

Jag glömmer alltid bort mellan varven att jag är allergisk på vårarna och somrarna. Jag blir jätteexalterad över det fina och varma vädret och vill bara vara ute, men sen rinner näsan och ögonen och jag blir starkt påmind om att det var något jag hade glömt. Allergisk var det, ja. Och trots att jag tar min medicin så rinner det. Det är så jobbigt att det inte är sant.

Idag är det dags för Dansa! Galan, dag två. Igår var det hela väldigt roligt och det gick väldigt bra, så det vore konstigt om det inte hände nåt dåligt idag. Det går alltid dåligt minst en gång. Men roligt är det i vilket fall!

Ikväll är även Söndagsparty med Björn Skifs. Det blir roligt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0