Kobra!

Igår tittade jag på Kobra för att bejaka kulturknutten i mig (min familj mobbar mig för det). Det handlade om narcissism och självporträtt gårdagen till ära. Ett av reportagen handlade om en kille som har tagit en bild av sig själv varje dag i tio år!!! Han har nu ställt ut dessa bilder om jag inte minns fel. Men fatta:

1. Hur många bilder han har på sig själv.
2. Vilken cool idé! Snacka om att se sig själv förändras. Man måste ju ser varje liten rynka och finne växa fram.

Jävligt coolt faktiskt. Jag ska banne mig börja med det. Kommer kanske inte orka i tio år. Kanske tio dagar?

Kommentarer
Postat av: M

jag såg också det! blev också inspirerad att göra samma grej. men blodet på slutet fick mig att må illa. på riktigt! ihhhhhh

2009-04-29 @ 21:30:16
Postat av: emma

Ja, slutet äcklades jag av! Ick!

2009-04-29 @ 22:13:25
Postat av: Heidi

haha coolt, men om man gör det i 10 år borde man inte bli väld fixerad vid sitt utseende? hade jag nog blivit :/

2009-05-01 @ 17:01:47
Postat av: Heidi

haha coolt, men om man gör det i 10 år borde man inte bli väldigt fixerad vid sitt utseende? hade jag nog blivit :/

2009-05-01 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0