Show!

Idag var det vårshow. Det var väldigt roligt. Och det gick väldigt bra. Förutom att min mick inte funkade och att jag spelade fel så att det lät jättefalskt en kort sekund.

Det dumma är bara det att man i efterhand bara tänker på allt som gick fel. Typ: åååh, varför var jag tvungen att spela fel? Fast det egentligen säkert bara är jag som kommer ihåg det iallafall. Man tänker på alla småsaker själv, och det är det som stör en.

Och så tänker man igenom alla små steg man tog när man gick fram till mikrofonen och när man pratade och tänker: Varför betonade jag ordet så konstigt? Detta beteende är väldigt jobbigt och självdestruktivt. 

Iallafall så är det skönt att det är slut nu, även fast det känns tråkigt. Nu kanske man kan få lite skoljobb gjort innan lovet också. Fast det kommer typ inte att gå eftersom jag har riskutbildning på körskolan imorgon och på Torsdag är det volleyboll och fest. Jag känner knappt att det är dags för lov eftersom jag har ändå tusen saker inskrivna i min almanacka.

Shit happens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0