Söndagsparty!

Åh, vad jag längtar till Söndag. Ni skulle bara veta. Tänk er en vanlig Söndag. Lite ångest, lite grått, lite seeeeg och en kluvenhet över att man vill att segheten ska ta slut så att det händer nåt men samtidigt inte vill att en ny vecka ska börja. Då! En ljusglimt!

Ett nytt program med Filip och Fredrik - två journalistiska förebilder och samtidigt totala idioter som jag både älskar och hatar .
En talkshow - ett av de bästa TV-koncepten.
Direktsänt - allt kan hända.
Från New York, USA - den mest fashinerande staden i det mest fashinerande landet.

Och så namnet på programmet. Söndagsparty. Det låter för bra för att vara sant; men precis vad man behöver på en söndag. Och med tanke på att allt som Filip och Fredrik rör vid blir till guld (speciellt "Vem kan slå Filip och Fredrik" och förutom "Ursäkta röran, vi bygger om") så tror jag att det kommer bli sjukt bra. Storslaget!

21.00 på Söndag



Märks det att jag är fashinerad av TV? Inte ett fakta är för onödigt för mig att veta om sånt här. Typ mitt största intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0