Tjenna!

Nu är jag hemma från stockholm. Det var roligt, köpte både det ena och det andra. Tyg till min balklänning och en vit klänning till dagen på studenten. :D Bodde på hotell och åt vetebröd, pannkaka och fruktsallad till frukost. Trevligt som omväxling. Promenerade hela vägen från medborgarplatsen till sergelstorg, genom gamla stan och tänkte på allt som hände när jag var i Stockholm med pimpen och bräl senast. Tänkte: Där har jag kissat. Där har jag tagit ut pengar. Där har jag fikat.
Det var nice.

(Jag snackar som offret. Tjenna. Nice. Wtf?)

Idag stog min väckarklocka på 05.30. Så tidigt har jag nästan aldrig stigit upp. Det känns konstigt att klockan snart är 12.00 och att jag inte vaknar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0