Bra med regn då.

Okej, jag är inte lika regn-deppig som i förmiddags. Du har rätt Cecilia, det är ganska trevlig med regn ibland! Tog en långpromenad i regnet och lyssnade på Elias och blev glad. Sen har jag ätit tårta och mailat till viktiga människor och skrivit ett par krönikor och pysslat med lite av varje.

Sånt kan man göra när det regnar. Jag ser lite fram emot hösten, det finns mycket bra även om jag inte vet ett skvatt om vad som kommer hända. Men ändå, här kommer saker som är fint med hösten:

Det är mysigt när det regnar. Jag får börja använda basker igen. Man kan börja vira in sig i långa halsdukar. Höst innebär tepimpling. Jag ska köpa en ny kappa. Man kan upptäcka massa ny musik som är bra bara på hösten. Löven blir fina. Man får fler anledningar att sitta inne och titta på DVD-boxar. Man kan lyssna på Belle and Sebastian mer intensivt än på sommaren. Man hinner läsa mer. Jag ska köpa nya kängor.

Och massa mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0